jossyysss

Direktlänk till inlägg 27 januari 2013

No one can take your place!

Av jossyysss - 27 januari 2013 17:15

   


Det finns få människor i denna värld som jag verkligen känner att jag litar på och det är mina närmaste vänner,min fina pojkvän och min fantastiska storebror.Vi kan kalla honom för A.Han är verkligen den person som förstår mig på alla sätt.A och jag är inte släkt genom kött och blod men vi är extremt lika i personligheten och vi pratar om precis allt.Det kan vara allt från bilar till råd om killar och tjejer,från hur det är med våra respektive till enormt personliga,allvarliga problem.

Med andra ord: Vi kan prata om allt.


A är också en av de får killar som jag verkligen kan vara mig själv runt.Han accepterar mig för precis den jag är och han finns allt där för mig när jag verkligen behöver honom.A är min absolut bästa vän/bror/elefant.Jag älskar honom verkligen över allt annat.Han och min pojkvän är de enda killarna som jag verkligen bryr mig om på fullaste allvar.

Det finns ingen annan kille som jag kan gråta ut hos och som alltid stöttar mig till 100%.Det finns heller ingen som jag kan prata med om såhär mycket saker som händer i mitt liv.

A är och förblir min allra finaste storebror och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta för även om vi båda kan vara sjukt envisa så älskar jag honom så himla mycket.

Du är verkligen av de finaste personer jag vet och jag kan inte leva utan dig,jag ville bara att du skulle veta det hjärtat! 

 
 
Sarah

Sarah

27 januari 2013 17:48

Va fin den första bilden e :)

http://CheerSarah.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jossyysss - 3 februari 2013 22:00


  (Tagen och redigerad utav mig)   Innan ni börjar fråga mig om hur min helg har varit så vill jag att ni ska förstå att jag inte sätter mig helt frivilligt och skriver det här.Det är inte så att jag känner för att blogga för det kan jag ärlig...

Av jossyysss - 29 januari 2013 20:15

      Idag är en sådan här konstig och seg dag.Den har varken varit bra eller dålig,bara konstig.Om jag ska vara ärlig så vet jag knappt hur jag känner mig.Självklart är jag fortfarande förkyld men jag vet varken ut eller in.Jag känner mig leds...

Av jossyysss - 29 januari 2013 14:00

      Usch,fy och blä säger jag bara.Att vara såhär förkyld är inte roligt och imorse vaknade jag av att jag inte hade någon röst.Jag ser hemsk ut men det får man göra när man är sjuk,det är ändå ingen som ska se mig.Sitter här ialla fall och k...

Av jossyysss - 28 januari 2013 23:30

      Förkyld och allmänt uttmattad är ingen bra kombination kan jag säga er.För det är så jag känner mig just nu.Näsan är igenkorkad och kroppen är trött och slut.Så ska fatta mig kort.Idag har varit en ganska så bra dag men den har varit lång...

Av jossyysss - 27 januari 2013 22:00


  Vi tar alla saker för givet ibland men det är något som jag verkligen föraktar.Jag tycker inte om att göra det för det är inte självklart att just vi ska ha den där pojkvännen/flickvännen.Det är inte självklart att just du skulle få den där k...

Presentation


Jag är en 18-årig tjej vid namn Josefine,jag har en pojkvän på 23 och en fantastisk bror på 21 och en massa fina vänner.Jag brinner för foto,bilar och att teckna.Jag tar alla bilder som läggs upp här och jag är bara mig själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej/kille?
 Kille
 Tjej
 Vet inte

Följ mig på Instagram

 

Följ mig på Instagram: Jossyysss

Dagens Bild!

 

Fotograferad: Sommaren 2012

Av: Mig (Josefine)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards