jossyysss

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av jossyysss - 29 januari 2013 20:15

   


Idag är en sådan här konstig och seg dag.Den har varken varit bra eller dålig,bara konstig.Om jag ska vara ärlig så vet jag knappt hur jag känner mig.Självklart är jag fortfarande förkyld men jag vet varken ut eller in.Jag känner mig ledsen men samtidigt glad.Det går inte att beskriva för jag förstår det knappt själv.

Jag har nog bara suttit vid datorn för länge (hela dagen för att vara exakt) så jag är nog bara extremt uttråkad.Och det skulle såklart förklara varför jag känner mig som en zombie.En sak har jag ialla fall lovat mig själv och det är att jag ska gå till skolan imorgon.

Men det återstår att se om min kropp är med på det.


Om jag fick bestämma så skulle jag helst bara spola tillbaka tiden till i somras.Då mådde jag som bäst.Allt var bara så bra och jag kunde göra nästan vad jag ville.Det var varmt ute och det var så ljust på kvällarna.Jag gick i shorts hela tiden och jag var ute med mina närmaste vänner väldigt länge på kvällarna.Min pojkvän och jag hade precis blivit ihop då också så vi spenderade dagarna med att prata i telefon och sms:a.Han var bortrest så det var enda sättet att få det att kännas som om vi var hos varandra.Allt var bra helt enkelt.

Men nu är allt grått och kallt,blött och slaskigt.

Trisst.


Jag vill ha sommar och sol medan livet leker och allt bara är så mycket bättre.Bara få vara ledig och umgås med min fina älskling.Bara han och jag.Kunna gå på den stranden som vi pratade om och hålla hand,prata och kyssas.Kunna kramas och vara ute i det varma vädret.

Men nej istället ska det vara flera månader kvar och vädret gör inte precis en ansträngning till att det ska bli vår.

Usch jag vill bara göra en sak just nu men det går inte för jag är sjuk.

Varför är livet så jobbigt ibland?!

Av jossyysss - 29 januari 2013 14:00

   


Usch,fy och blä säger jag bara.Att vara såhär förkyld är inte roligt och imorse vaknade jag av att jag inte hade någon röst.Jag ser hemsk ut men det får man göra när man är sjuk,det är ändå ingen som ska se mig.Sitter här ialla fall och kurerar mig med lite vaniljglass (halv uppäten) och en kopp med O'boy.Kände att jag behövde det efter att jag har varit till skolan och skrivit ett hemskt prov.

Hoppas verkligen att jag kan gå imorgon för då ska jag måla och jag ska få ha teater som sista lektion.Om inte annat så tvingar jag mig själv att gå även om jag är jättesjuk.

Vet att det är riktigt dumt men jag ligger redan efter och jag behöver inte hamna efter i skolan ännu mer.Så då får det bära eller brista imorgon.Nej nu ska jag fortsätta med att äta glass och dricka choklad,vara allmänt ynklig och trösta mig själv med lite Top Gear.

Hörs senare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 18-årig tjej vid namn Josefine,jag har en pojkvän på 23 och en fantastisk bror på 21 och en massa fina vänner.Jag brinner för foto,bilar och att teckna.Jag tar alla bilder som läggs upp här och jag är bara mig själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej/kille?
 Kille
 Tjej
 Vet inte

Följ mig på Instagram

 

Följ mig på Instagram: Jossyysss

Dagens Bild!

 

Fotograferad: Sommaren 2012

Av: Mig (Josefine)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards