jossyysss

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av jossyysss - 22 januari 2013 23:30

 


Som ni alla vet så älskar jag att teckna och det är ju rätt uppenbart när jag går en bildlinje på gymnasiet.Dock tecknade jag inte denna idag men jag gjorde det i helgen och jag måste säga att jag blev rätt nöjd med den,alltså för att vara det första lejonet jag någonsin har gjort så blev jag rätt nöjd.

Har faktiskt spenderat hela dagen med att skriva både CV och ett personligt bred med mina bästa vän idag.Allt bara för att jag ska söka ett jobb på Arla.

Men vi får se hur det går,nu är jag dötrött så ska sova.

Godnatt!

Av jossyysss - 22 januari 2013 00:12

     


Som alla andra personer så blir även jag och mina älskade pojkvän trötta ibland.Men ibland blir vi för trötta och då har det sina nackdelar.Jag vet inte hur vi lyckades eller om vi bara är synkade med varandra så vad den ena av oss får för sig att göra gör även så den andra.Vi hade egentligen planerat att ses ikväll men först sov han två timmar frånn kl.18.00 sen somnar vi båda nästan samtidigt.Fy skäms på oss båda.

En sak som har varit positiv idag är att jag ialla fall tog mod till mig att berätta för första gången för en av mina lärare att jag har fått tillbaka mina ätstörningar så därför har det då påverkat varför jag ligger efter i så många ämnen.

Men bara för att påpeka så inte ni börjar undra,jag är verkligen på bättringsvägen nu.

Men nu håller jag på att somna på tangentbordet så ska sova nu.

Godnatt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en 18-årig tjej vid namn Josefine,jag har en pojkvän på 23 och en fantastisk bror på 21 och en massa fina vänner.Jag brinner för foto,bilar och att teckna.Jag tar alla bilder som läggs upp här och jag är bara mig själv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Är du tjej/kille?
 Kille
 Tjej
 Vet inte

Följ mig på Instagram

 

Följ mig på Instagram: Jossyysss

Dagens Bild!

 

Fotograferad: Sommaren 2012

Av: Mig (Josefine)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards